Tebrikler Fenerbahçem

Benim ve takımım adına rahat bir gün daha. Bir derbi daha bizim adımıza mutlulukla sonuçlandı.2-0lık bir skorla Fenerbahçe-Galatasaray maçı sonuçlandı. Tebrikler Fenerbahçem. Çok fanatik bir taraftar değilim. Yenilme durumunda karşı takıma türlü çeşitli laf sokan biri hiçbir zaman olmadım. Ama yendiğimiz durumlarda tabiki saygı çerçevesinde sevinirim. Birde benimde 4-5 yıl kadar önce öğrendiğim bir şeyi sizinle paylaşmak istiyorum. Biz bayanlar erkekler kadar futbolun tüm detaylarına hakim olmuyoruz. Bunu zaten biliyorduk diyenler için bu dipnotu geçmek istedim😀. Derbi aynı şehrin ya da aynı bölgenin takımları arasında olan maçlara denilir.(ben sadece 4 büyük takım arasındaki maçlara denildiğini sanmıştım yıllarca 😁). Belki benim sayemde öğrenen birileride olur kim bilir.

Sevgiler

0 yorum:

Yorum Gönder