TÜRKÇE ANLATIMLI MANTRA MEDİTASYONU

Yaklaşık altı ay kadar önce yaptığım yoga (kundalini yoga) setleri vardı. Bende birçok insan gibi bir işe başladığım zaman onu düzenli yapmayı istiyorum. Aksaklık olduğu zamanda soğukluk giriyor onu tamamiyle bırakıyorum. İşte bu sebepten son 6 aydır ne yoga ne meditasyon yapmadım yapamadım. Bugün tekrar başlamaya karar verdim. Bu konuyla kendime ilk nasihatim kendine şart koşma. Yapabiliyorsan günlük yap olmuyorsa olabildiği kadar sık yapmaya çalış. Yeni başlayacaklara da aynı tavsiyeyi vermek istiyorum. Düzensizlik yüzünden başlayıp devamı gelmeyen çok yoga setim oldu. Tabi umarım sizler başlar ve düzenli yaparsınız. Neden olmasın yani.

Ben sizlerinde internette ücretsiz olarak bulabileceğiniz bir meditasyon setine başlamaya karar verdim. Sizlerle de paylaşmak istiyorum. Belki benimle başlamak isteyenler olur ve birbirimize destek oluruz. Bir kere bile olsa deneyin derim. Ne kaybederiz ki :).




Videodaki şirin bayan Seda Bağcan. Ben sesini çok beğeniyorum. Mantra seslendiren ve uygulamayı türkçe anlatan sadece onu biliyorum. Tabiki spor salonlarında yoga eğitmenleri de türkçe rehberlik ediyor. Hem videonun tamamı paylaşıldığı içim hem de  evde kendi kendine yapma imkanı sunduğu için önerim Seda hanımdan yana oldu. Ben spor salonunda ya da bir başka arkadaşımla yaparken beni biri izliyor mu diye düşündüğüm için evde kendi başıma daha rahat medite oluyorum. 

Paylaştığım linkte 6 ayrı set ve 12 video var. Ben bu seti daha önce defalarca uyguladım. Evrenle bir olma bilincini geliştiriyor. Uyguladığım zamanlarda bana pek çok etkisi oldu. Cildimin güzelleşmesi, daha sık gülümseyen bir insan haline dönmem, daha ılımlı oluşum, huzurlu bir ruh hali ve bunun gibi bir sürü etkisini gördüm. Gene uyguladığım zamanlarda arkadaşlarımdan sende bir değişiklik var daha canlısın yorumlarını da sıklıkla duyuyordum. Bilincimiz her an gelişiyor ve değişiyor. Bakalım bu sefer neler hissedeceğim.

Videoda oldukça detaylı anlattığı için ben bilgi paylaşmadım. Konu ile ilgili sorularınız olursa yorum atarsanız bildiğim kadarıyla cevaplarım.

SEVGİLER

resim: https://davidji.com/wp-content/uploads/2014/12/mantra-meditation-om.png

0 yorum:

Yorum Gönder