Etkileyen Şarkı

Herkese merhabalar 😊
Güneşli bir pazar gününde ev toplamalı oyalanmalı haller içindeyim. Uzun yıllardır tv izlemiyorum. İnternetten takip ettiğim dizilerim ve youtubem var. Ben bir iş yaparken genelde youtube açık olur ve sırasıyla önerilenler otomatik oynatılır. Bu sezonun yaz dizisi olan darısı başımıza da sanırım başrol oyuncusunun seslendirdiği bir şarkı çaldı bugün. Sertap Erenerden de çok sevdiğim bu şarkıyı bu sanatçıya da çok  yakıştırdım ve sizlerle paylaşmak istedim.


Şarkı 1:29 da başlıyor sadece şarkıyı dinlemek isterseniz ordan başlatabilirsiniz. Ben oldukça etkileyici buldum. Aynı bu şarkı gibi gene yıllar önce ismini hatırlamadığım bir dizide dönence şarkısını dinlemiştim. Bunu paylaşınca o aklıma geldi onuda paylaşayım dedim.




Bununda tabiki orjinal versiyonu bambaşka ama bu oyuncudan da çok severek uzun süre dinledim.


Hepinize mutlu pazarlar sevgiler 😊

8 yorum:

  1. Bende taktım şarkıya ya... Çok güzel yorumlamışş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet sesi hoş gerçekten. Bende sık sık dinler oldum :)

      Sil
  2. Merhaba,iadei ziyaret yapmak istedim :)
    En kısa sürede blogunuzu incelemek isterim :)

    YanıtlaSil
  3. İade-i ziyarete geldim. :D Şarkı güzelmiş. :D

    YanıtlaSil
  4. yanii, şarkının adı ne yaa, sertabın olan, dönence de barış mançonun dı ma o mu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sertap erenerinki ''rüya''. Evet dönence barış mançonun. Çok yorumlayan olmuştu ama benim için bi barış manço bi ceren moraydan dinlemek en harikaları.

      Sil