#Mim: Marka Mimi

Herkese Merhabalar😊
Neşeli bulduğum ve bir mimle karşınızdayım. Mim etkinliklerini oldukça samimi buluyorum. Yazılarını okuyup onunla ilgili ufacık fikir edindiğimiz insanlar hakkında daha fazla bilgi veren bir etkinlik olduğunu düşünüyorum. Mimi başlatan Deep Tone'nun yazısının linkinide ekliyorum okumak isteyenler için.

İllede bu marka olmassa giymem kullanmam takıntılı biri değilim. Ama aldığım ürünü uzun süre kullanma konusunda takıntılıyım galiba.😊 Küçükken tüketim alışkanlıkları daha farklıydı sanırım annem ne aldıysa severek giyer kullanırdım. Ama yıllar içinde bazı markaların kaliteyi sabitlemeleri ya da ürün sonrası verdikleri destek sebebiyle satın alırken onları gözüm arar. Fiyatlarını da bütçeye uydurduğum an alırım.

Gelelim benim marka mimi cevaplarıma

1) Mavi jeans: Alakasız bir yerden kot aldığımda diz izi, yıkandıktan sonra giydiğim kotların kendini salması, renk solması vs vs problemleri sebebiyle maviyi tercih eder oldum. En ufak bir sorunum olduğu zaman sorgulamadan değişim yapmaları da artılarından.

2) Apple: Bu markanın stabil işletim sistemi artısı olduğunu bilmeyen yoktur. Fiyat performans değerlendirmesi yaptığımızda ülkemizdeki kur ve şirketin politikası sebebiyle bizim ülkemizde pahalı olduğunu söyleyebilirim. Bilgisayar olarak geçiş yapamadım gerçi şu an Lenovo kullanıyorum. Teknik desteğinden de fiyat performansından da memnunum ama bütçemi uygun gördüğüm ilk fırsatta bu markaya geçiş yapacağım. Çünkü stabil sistem ve hız benim için gittikçe önem kazanıyor. 

3) Bosch: Dayanıklı olması sebebiyle ailem ve benim için oldukça güvenilir bir firma. Satış sonrası teknik destek anlamında da hızlı hizmet verdiklerini söyleyebilirim. Beyaz eşya yenilememiz gerektiğinde ilk baktığımız ve çoğunluklada karar kıldığımız bir markadır.

4) Yeme içme alışverişlerimde helal damgası var mı konusuna özellikle dikkat eder içerikleri okur çoğunlukla da aynı markaları satın alırım. Çok yenilikçi değilim bu konularda malesef. Malesef diyorum çünkü gün geçmiyor ki bir markanın ürünlerinde kanserojen içerik bulunduğu ya da kötü katkı maddeleri bulunduğu haberleri okumayalım.

Aslında çok fazla konuda bağlılık gösterdiğim markalar var ama daha fazla uzatmak istemiyorum. Söylemek istediğim şu markalar konusuna önem veriyorsam nasıl bütçe yapıyorum. Kıyafet için sezon sonu indirimlerini takip ederim. Son moda olan kotu giymesemde olur yani bir önceki sezon bana fiyat olarak uygun geldiyse onu tercih ederim. Ayrıca bir alana bir bedava ya da %x indirim gibi kampanyaları da takip ederim. Gıda ile ilgili alışverişlerde ailecek toplu alışveriş yapar haliyle promosyon ucuzluğundan faydalanırız. Aldığım şeyleri uzun süreli kullanmayı seven biri olduğum için ben bu şekilde tercih ediyorum. Ucuz ürünleri kullanıp sık yenilemekte bir seçenek bütçe olarak daha uygun olduğunu ben düşünmüyorum belki yanılıyorumdur. Çok sevdiğim bir İngiliz atasözünde söylendiği gibi ''Ben ucuz mal alacak kadar zengin değilim.'' Benim tercihlerim böyle özel olarak kimseyi mimlemeyeceğim. Beğenen benim de fikrim budur diyen herkes davetlimdir.

SEVGİLER

Resim internetten alıntıdır

8 yorum:

  1. bir gıdacı olarak söylüyorum ki bazı helal damgalarına çok itimat etmemek gerek. Çok hoş bir mim olmuş bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hakkında kötü haber duymadıysam damgayıda gördüysem alıyorum çoğunlukla:) denetleyen birimin iyi çalıştığını umut etmek istiyorum neyle beslendiğimiz oldukça önemli çünkü :)

      Sil
  2. Güzel bir mim olmuş.Emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. çook klas seçimler yaa bi de bişi sorucam şu helal damgalılardan bildiklerini sevdiklerini söleseneee yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yukarıdaki yorumdan sonra helal damgasına güvensek mi bilemedim :) Ben genelde alırken kontrol ederek alıyorum ama aklıma gelenleri yazayım tabiki :)
      içim, yörsan, er piliç, koska, hamidiye, nuh ankara soracıma en sevdiğim çikilatam tadelle :)

      Sil
  4. Kesinlikle cok dogru bir söz.Bende hangisini begenirsem onu alirim 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğin şeyi almak lazım tabiki kaliteli olsun ki sevdiğim şeyi bir kere değil bir çok kere kullanayım derim ben :)

      Sil