#Mim: Sizce Mutluluk Nedir?

Herkese Merhabalar 😊
Takip ettiğim bloglar arasına olan HER ÇOCUK AYRI BİR DÜNYA adlı blogun mim etkinliği ile karşınızdayım. Kendisinin yazısını okumak isteyenler olursa linki. Bu soru benimde sıklıkla kendime sorduğum bir soru olduğu için direk atladım diyebilirim. 😊 Mim yazısındaki resmi direk olarak aldığımı da belirteyim hemencecik.

Gelelim benim mutluluk tanımıma. İnsanın içini sıcacık yapan yüzüne bir gülümseme kalbine mini mini bile olsa kıpırtı getiren her şey bence mutluluktur. Bana gelince beni hem mutlu hemde mutsuz etmek çok kolaydır. Tipik ikizler kadını anlık olaylara anlık tepkiler veririm. Mutsuzluklarım anlıktır hemende üzerimden atarım. Mutluluklarımı kalıcı yapmak için özel bir çaba içindeyimdir her zaman. 
Uzun zaman sonra beni hatırlayıp arayan arkadaş.
Sevdiğim bir markanın ihtiyaç duyduğum anda kampanya yapması.
Hediye vermek ya da almak.
Telefonda annemle konuşurken bana taktığı lakaplardan birisiyle bana takılması.
Erken kalktığım bir günde işe gitmeden önce tavşanım cicozla vakit geçirmek. Gün doğuşunu seyretmekte olabiliyor bazen.
Eğitimini 2 yıldır tamamlayamadığım kuşum ciminin konuşması (5-6 kelime konuşabiliyor 😊).
Günlük olarak tükettiğim kahvenin biri tarafından hatırlanıp bana hazırca gelmesi.
Tartıya çıktığımda eksildiğini gördüğüm 100 gr.
Meditasyon yaptığım günler bunu başarmanın verdiği his.
Günü ne kadar yoğun olursa olsun beni görmeden evine gitmeyen sevgilimin akşam üstü ziyareti.
Bloguma yazılan motive edici bir iki yorum, söz.
Aklıma gelenler bunlar daha daha fazlasıda çıkardı eminim ama kafanızı az ütülemiş olmak istedim. Gelelim kimleri mimliyorum. Hemen hemen her yazıma güzel yorumlarını esirgemeyen blog dünyasından tanıdığım Annesi'nin Prenses'i ve ilk yazmaya başladığım zamanlarda blogumu tanıtmak dahil olmak üzere desteğini hissettiğim Deep Tone sizleri mimliyorum. Bunun haricinde kim okursa görürse yazmak isterse onlarıda davet ediyorum.


SEVGİLER

18 yorum:

  1. Küçük mutlulukların büyük mutlulukları da beraberinde getirmesi dileğiyle mutluluğunuz daim olsun.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim. Bende büyük küçük mutluluklarla dolu bir hayat diliyorum 😊

      Sil
  2. Ne kadar güzel sizde küçük seylerle mutlu olmayı başarabilenlerdensiniz hiç eksik olmasın mutluluğunuz 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim amin. Adım adım ilerliyor küçük şeylerle başlayıp aradaki pürüzleri yoksayınca mutlu kapanan gün 😊

      Sil
  3. Küçük şeylerle mutlu olmak her zaman hayatımızda genel mutluluğu getiriyor,zevkle okudum ,
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Bu sabah mutluluk mis gibi kokan bol köpüklü bir kahveydi mesela :)
    Küçük mutluluklar hayatımızı daha anlamlı kılıyor galiba ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hele kahve hele kahve en mutlu olduğum şey odur 😊

      Sil
  5. Küçük şeylerden de mutlu olmayı bilmek gerek.Sanırım siz bunu başarıyorsunuz :)Vaktim olursa ben de yapacağım bu mimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazılarınızı severek okuyorum merakla bekliyorum sizin miminizi de :)

      Sil
  6. Kizimin kumandayi asagi atma tehditleri arasinda okudum yazini :) meger ne kadar cok seyle mutlu olabiliyormusuz dimi :) mimlendigimi gec görsemde yaptım tesekkür ederim canm 💙😘 hep mutlu ol :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu olmakta hüzünde çok kolay neye odaklanıyorsak gün öyle geçiyor sanki:) kızına bol bol öpücükler :)

      Sil
  7. çogzel anlatmışsın yaa, en sevdiklerim de, annenin sana taktığı lakaplar ile sevgilinin seni hergün görmesi :) yapcam tımams :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim bende seninkini merakla bekliyorum :)

      Sil
  8. Güzel bir yazı olmuş. Mutluluk küçük şeylerden büyük hayallere uçabilmektir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim her şey hayalle başlar gerçeğe kanat çırpar kesinlikle size katılyorum

      Sil