Planlayıcıya Başlamaya Başlamak

Herkese merhabalar 😊
Benim için yeni sayılabilecek bir başlangıcı sizlerle paylaşmak istedim. Ben yazmayı çok seviyorum. Hemen hemen her konuda yazarım. Günüm nasıl geçti, saçma sapan hikayeler falan yazarım canım sıkıldıkça. Ajanda kullandığım zamanlarda olmadı değil ama benim sistemim biten günü yazmak şeklinde oldu. Türkiye de kırtasiye ürünleri özellikle ajanda türündeki ürünler çok sade hatta yavan. Bir kaç yıldır youtubeden gördüğüm herhangi bir defteri planlayıcı haline getirmek videolarından keyif alıyorum. Ama açık konuşmak gerekirse hem çizimlerim çok kötü (gerçekten kötü 😊) hem de bu sistemi yapmak zamanımı fazla alacağı için; renkli, kullanırken bana keyif verebilecek bir ajanda (planlayıcı) araştırmasına girdim. Ve fiyatların düşündüğümden bir tık pahalı olduğunu gördüm. Yazının başlığından da anlaşılacağı gibi karar vermem ve elime ulaşması baya zaman aldı. Sonunda bir planlayıcım var ve bu haftayı planlayarak yaşamaya karar verdim. Buradan da paylaşıyorum ki kullanmak zor gelirse alışmam için bir sebebim daha olsun. Bu şekilde keyifli zamanlarımın daha fazla altını çizebileceğimi ve günü daha verimli kullanabileceğimi düşünüyorum. Umarım öyle olur. Kullanmaya devam edebilirsem sizinle bunu paylaşmayı çok istiyorum. Bu konuda tekrar yazmak dileğiyle yazımı bitiriyorum. Sevgiler 😊

7 yorum:

  1. O hayırlı olsun 😀 iyi planlamalar

    YanıtlaSil
  2. fotosunu çekip koysanaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur aslında neden olmasın bir düzen tutturur tutturmaz eklerim ajanda sayfalarımı :)

      Sil
  3. yazmak şahane bence de
    okumak ve yazmak
    bu ikiliyi çok severim :))

    YanıtlaSil
  4. Blogunuzu çok beğendim. Yazılarınızı takip edeceğim. Sevgiler. B.
    Yeni yazıma bakmak ister misiniz?
    https://benirva.blogspot.com/2018/09/atolyelerle-kafeler-bulusursa-ne-olur.html

    YanıtlaSil